Medlemskap i Moelven IL

Postet av Moelven IL den 24. Jun 2014

Moelven Idrettslag er organisert med et hovedlag og grupper for de enkelte idrettsgrener som f.eks fotball, håndball, friidrett, turn, ski og allidrett. I tillegg er det MIL's hovedlag som består av et styre og ledere av gruppene - hovedlagets primær oppgave er drift av klubbens aktiva som skiløyper, fotballbaner, friidretts arenaer osv. Midler til dette er kontingent som medlemmer og støttemedlemmer betaler utenom treningsavgift til gruppene.

Vi ønsker oss flere medlemmer i Moelven Idrettslag og i alle våre idrettsgrener - men også mange flere støttemedlemmer.

Medlemskontigenten til MIL' hovedlag går uavkortet til drift av alle våre fine anlegg og klubbhuset vårt.

Moelven IL har tatt i bruk idrettens nye løsning for medlemsadministrasjon. Mer info om dette finner du her:

Ny løsning medlems adm

Ønsker du å bli medlem må du registrere deg i idrettens medlemsregister og søke om medlemskap via :(Gå inn ved å klikke på logoen)

.

Veiledning for å opprette bruker og søke om medlemskap finner du her:

Bli bruker av Min Idrett - Brukerveiledning Min Idrett

Ønsker du å støtte Moelven IL uten å bli registrert som medlem er det fult mulig å sette inn ditt bidrag på kontonummer:

1875.20.05601

Vi gleder oss til å få deg som medlem i Moelven Idrettslag

PS! For mer info om medlemskap kontakt wenche.aarsten@yahoo.no